۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷
کد خبر: 85573067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف برق در خراسان رضوی به ۱۵۵۱ مگاوات رسید

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷
کد خبر: 85573067
مصرف برق در خراسان رضوی به ۱۵۵۱ مگاوات رسید

مشهد-ایرنا- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق در تابستان امسال در استان به هزار و ۵۵۱ مگاوات در شب رسید که در مقایسه با پارسال حدود سه درصد بیشتر است.

احمدی اسدی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هفته‌های اخیر گرمای هوا در خراسان رضوی به شدت افزایش یافت و شاهد اوج مصرف برق در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع برق استان بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه مدیریت مصرف برق برای بخشهای صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری در ساعات روز به میزان ۴۰۰ مگاوات در هر ساعت در خراسان رضوی اجرا می‌شود لذا اوج مصرف برق در استان در ساعات شب است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: پارسال اوج مصرف برق در شب در استان مربوط به ۲۶ تیرماه به میزان هزار و ۵۱۰ مگاوات بود.

مهندس اسدی اظهار کرد: با وجود تحت فشار بودن شبکه ناشی از گرمای هوا، شبکه توزیع برق خراسان رضوی پایدار و تامین برق مشترکین با تلاش متعهدانه کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی بدون وقفه انجام می‌شود.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در سطح استان به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز دارد که مربوط به بخشهای خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha