استاندار آذربایجان‌غربی: فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان روان‌سازی شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی بازرگان گفت: با رفع موانع موجود، فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان روان‌سازی شود.

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی در ماکو با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فعال در پایانه مرزی بازرگان نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند، افزود: وظایف قانونی دستگاه های اجرایی مشخص بوده و این دستگاه‌ها باید در قالب شورای ساماندهی مبادلات مرزی در راستای روانسازی فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان اقدام کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اجرای کامل مصوبات این شورا در راستای رفع مشکلات این پایانه مرزی ضروری است، اظهار کرد: تعلل در اجرای مصوبات توسط مدیران و یا دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نبوده و در صورت ترک فعل، با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به روان سازی فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان بویژه در تردد مسافر، بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در عبور و مرور مسافران در این پایانه مرزی از جمله طرح نوبت‌بندی و افزایش گیت‌های ورودی و خروجی در سریع‌ترین زمان اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha