تلاش بی‌ثمر استقلال؛ قایدی در اتحاد کلبا ماندنی شد

تهران- ایرنا- باشگاه اتحاد کلبا به صورت رسمی خبر از ادامه حضور مهدی قایدی در این تیم داد تا پروند حضور این بازیکن در جمع شاگردان نکونام بسته شود.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، تلاش‌های باشگاه استقلال برای به خدمت‌گیری مهدی قایدی نتیجه‌ای نداشت تا ستاره بوشهری اتحاد کلبا یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شود.

قایدی که فصل پیش به صورت قرضی از شباب الاهلی به اتحاد کلبا پیوست، عملکرد بسیار خوبی در این تیم از خود به نمایش گذاشت و در ۲۵ بازی در لیگ امارات به میدان رفت و موفق شد ۱۲ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل بدهد تا یکی از بهترین بازیکنان لیگ امارات لقب بگیرد.

تلاش بی‌ثمر استقلال؛ قایدی در اتحاد کلبا ماندنی شد

باشگاه استقلال برای بستن تیمی قدرتمند به دنبال جذب مهدی قایدی بود و برای این انتقال تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داد، آنها بارها با مدیران شباب الاهلی به مذاکرده پرداخته و نامه‌ای رسمی را ارسال کردند.

الاتحاد کلبا نیز برای حفظ این بازیکن بیکار ننشست و در نهایت موفق شد رضایت شباب الاهی را برای تمدید حضور قایدی در تیمشان جلب کند.

امشب این باشگاه اماراتی با انتشار عکس‌های قایدی به طور رسمی خبر از ماندن ستاره ایرانی تیمشان دادند تا پروژه بازگشت قایدی به استقلال منتفی شود.

تلاش بی‌ثمر استقلال؛ قایدی در اتحاد کلبا ماندنی شد

در تصاویری که حساب رسمی کلباء منتشر کرده است قایدی با پیراهن شماره ۱۰ این تیم دیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha