جانشین فرمانده کل انتظامی: افتخار می‌کنیم که ولی‌فقیه، فرمانده ما است + فیلم

یزد- ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: افتخار می کنیم که فرمانده ما ولی فقیه، مجتهد و نائب برحق ولی عصر(عج) است.

به گزارش ایرنا، سردار "قاسم رضایی" صبح پنجشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان یزد که در محل ستاد فرماندهی این استان برگزار شد افزود: در عصر ولایت فقیه زندگی می کنیم و لباس مقدس خدمت را بر تن کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خدا امنیت و آرامش را به وسیله شما نیروهای انتظامی، تقدیم ملت کرده است و این برای پلیس یک افتخار بزرگ است که به مردم خود خدمت کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی: افتخار می‌کنیم که ولی‌فقیه، فرمانده ما است + فیلم

وی با قدردانی از تک تک ماموران انتظامی و خانواده های آنها اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش، کارهای بزرگ و کلان دیگری هم به رغم فتنه دشمنان انجام داده که برگزاری ۲ انتخابات اخیر و همچنین انتخابات اسفندماه سال گذشته از جمله آنهاست .

سردار رضایی با تسلیت ایام محرم و همچنین شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان، یادآور شد: در ۲ انتخابات اخیر ۵۲ میلیون رای به صندوق ها ریخته شد که برای جهان باورپذیر نبود و در این میان نقش نیروهای انتظامی بسیار عالی بود به گونه ای که از جانب رهبری، نمره قبولی گرفتید.

جانشین فرمانده کل انتظامی از آمادگی برای همکاری با رییس جمهور منتخب خبر داد و اضافه کرد: مردم با رای بالا پای صندوق های رای حاضر شدند که در جهان تاثیرگزار بود.

وی تاکید کرد: مجموعه انتظامی در کنار دولت برای خدمت به مردم و ایجاد بسترهای امنیتی به وظیفه خود عمل می کند و هر آنچه مطالبات رهبری و دغدغه مردم است را حتما اجرایی خواهد کرد.

وی در ادامه به شرایط امنیتی خوب در کشور اشاره و گفت: هر کس در مقابل مردم بایستد و ناامنی ایجاد کند، پلیس، مقتدرانه در مقابل او می ایستد.

وقوع جرم در استان یزد روند کاهشی داشته است

همچنین جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در استان یزد بخش زیادی از جرائم کنترل شده است و در وقوع جرم، وضعیت کاهشی را شاهد هستیم و کشفیات نیز افزایش داشته است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس یزد، "سردار قاسم رضایی " افزود: یزد از استان‌های امن کشور است، البته این استان با توجه به شرایط جغرافیایی که در مسیر کویر قرار دارد دارای معضلات خاص خود است .

وی اظهار کرد:در خصوص سرقت، سلاح، حضور اتباع بیگانه غیر مجاز و در مسیر بودن ترانزیت مواد مخدر باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود که تدابیر خاصی را نیز در این خصوص خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha