۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85536345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال بودجه خمین مصوب شد

۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85536345
۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال بودجه خمین مصوب شد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: بودجه این شهرستان امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و سه درصد نفت و گاز، به مبلغ ۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال، مصوب شد.

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز پنجشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خمین، افزود: یک‌هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این اعتبار از محل منابع سه درصد نفت و گاز تخصیص یافته و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی نیز ۲۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: ۴۶۴ میلیارد ریال از بودجه امسال خمین مربوط به اعتبارات متوازن است.

فرماندار خمین گفت: بودجه شهرستان در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته است و در بین شهرستان‌های‌ استان، از بیشترین درصد رشد در۲ سال اخیر برخوردار بوده است.

کمانکش افزود: بودجه‌ریزی امسال نیاز محور و پس از بازدید از نیازمندیهای دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

وی گفت: نیاز دستگاه اجرایی و میزان جذب بودجه‌های ملی در سال گذشته، مولفه‌های میزان تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۳ به دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار خمین ادامه داد: اعتبارات تعمیر و تجهیز با محدودیت مواجه است.

کمانکش با اشاره به برتری خمین در افزایش کمی و کیفی طرح ها گفت: هم اکنون نیز ده‌ها پروژه آماده افتتاح در شهرستان وجود دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس دوازدهم نیز گفت: عدم جذب اعتبار تخصیص سال گذشته توسط برخی دستگاه های اجرایی قابل بررسی است.

محمد بیات افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات تخصیص یافته استانی تلاش بیشتری داشته باشند چراکه تا شهریورماه باید این اعتبارات جذب شوند.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha