جوادی: قول مدال المپیک نمی‌دهم

تهران- ایرنا- قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری جهان با اشاره به سطح رقابت‌های این رشته در المپیک گفت: قول مدال نمی‌دهم اما یکی از شانس‌های کسب مدال در این دسته هستم.

به گزارش ایرنا، میرمصطفی جوادی امروز (پنجشنبه) در حاشیه نشست صمیمانه ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک پاریس با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بسیار صمیمانه‌ای بود و باید در این خصوص از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. این مراسم در شرایطی برگزار شد که ما در حال تمرینات سخت برای المپیک هستیم. شرایطم خوب است و امیدواریم در مدت باقی مانده به حداکثر آمادگی خود برسم.

وی یادآور شد: ۲ سهمیه در دسته‌های ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین در المپیک پاریس داریم و رقابت در این دو وزن بسیار سنگین و نزدیک است. در هر کدام از این دسته‌ها چهار یا پنج وزنه‌بردار برای رسیدن به سکوی مدالی رقابت سختی دارند.

المپین وزنه‌برداری ایران این را هم افزود: قول مدال نمی‌دهم اما شانس مدال را داریم و امیدوارم با بهترین رنگ مدال برگردیم.

او در مورد اعتراض نسبت به پایین بودن حقوقشان، گفت: با رئیس کمیته ملی المپیک در این مورد صحبت کردیم و وضعیت حقوق‌ها بهتر شد. البته آن موقع هم بحثمان حقوق نبود اینکه هیچ شانس مدالی برای وزنه‌برداری متصور نبودند که واقعا ناراحت کننده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha