۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85536879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لالایی مادران البرزی و سیل اشک ها در سوگ حضرت علی اصغر(ع)

کرج - ایرنا - همایش شیرخوارگان حسینی با طنین لالایی مادران و سیل اشک ها در سوگ حضرت علی اصغر (ع) امروز جمعه حال و هوای خاصی به استان البرز بخشید.

به گزارش ایرنا، صدها تن از مادران البرزی به همراه نوزادان و کودکان شیرخوار خود با پیوستن به اجتماع با شکوه شیرخوارگان حسینی شور و حال خاصی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در مصلای نماز جمعه کرج و دیگر مکان های معنوی استان به جود آوردند.

اشک وآه مادران در سوگ طفل شیرخواره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،کربلای دیگری در اذهان نمایان ساخت ؛ این مراسم با شکوه با نوحه سرایی مداحان همنوا شد و دلها را روانه دشت نینوا کرد.

گروه های فرهنگی و مذهبی در این آیین به اجرای برنامه های مختلف پرداختند و مادران، کودکان شیرخوار خود را به اشک های حسینی متبرک کردند.

لالایی مادران البرزی و سیل اشک ها در سوگ حضرت علی اصغر(ع)

مصلای نماز جمعه کرج امروز لبریز از اجتماع مادران و کودکان شیرخواری بود که به عشق خاندان عصمت و طهارت(ع) سیاه پوش به دریای مواج حسینی در سراسر ایران اسلامی و جهان پیوستند.

امروز عشق به همه خوبی ها در البرز و ایران اسلامی موج می زد و حاضران در اجتماع شیرخوارگان حسینی از خوان بیکران الهی خوشه ها چیدند.

با ندای یا حسین مداحان، موج تازه ای در آیین شیرخوارگان حسینی البرز به وجود می آمد و هر بار با سلام و صلوات بر رسول مهربانی ها آرام می گرفت.

با آمدن ماه محرم شورحسینی بار دیگر با گریه ها در سوگ حضرت علی اصغر (ع) در دلها شعله ور شد که طنین سوزناک این شور در تاسوعا و عاشورای حسینی در آسمان ها خواهد پیچید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha