نماینده مجلس: اشتغال در معادن خواف و رشتخوار مطالبه مهم مردم است

تربت حیدریه - ایرنا - نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در معادن منطقه سنگان خواف، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در شهرستان‌های خواف و رشتخوار است.

به گزارش ایرنا، امیر توکلی رودی روز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای «جنگل، چاه شور، آهنگران، حوض کرم، علی‌نقی، سفلی و علیا، دوچاهی، محمدآباد، احمدآباد، سعادت‌آباد، فتح‌آباد و مهدی‌آباد» ضمن شنیدن مطالبات آنان اظهار کرد: آسفالت معابر، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب شرب، برق‌رسانی و ارتباطات مخابراتی از جمله نیازهای ابتدایی و اساسی مطرح‌شده در بیشتر روستاها بوده است.

وی بیان کرد: احداث مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای از دیگر دغدغه‌های مهم اهالی روستاهای این شهرستان محسوب می‌شود که انتظار است مسوولان به این موارد توجه کنند.

نماینده مجلس: اشتغال در معادن خواف و رشتخوار مطالبه مهم مردم است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در بازدید از از روستاهای شهرستان رشتخوار خراسان رضوی گفت: رفع مشکلات مربوط به بی‌آبی دامداران، قطعی برق چاه‌های کشاورزی و تخصیص حقابه کشاورزان از مشکلات مهمی هستند که باید رسیدگی شود.

توکلی رودی ادامه داد: روستاییان خواستار افزایش امکانات آموزشی، فضای ورزشی و تأمین زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های جوانان در جهت افزایش نشاط اجتماعی هستند.

وی گفت: این پیگیری‌ها و مواجهه مستقیم مسوولان با مشکلات مردم، امید به بهبود شرایط زندگی و حرکت به سوی توسعه پایدار روستاهای شهرستان رشتخوار را افزایش داده است.

شهرستان های رشتخوار و خواف به ترتیب در فاصله ۲۱۰ و ۲۷۰ کیلومتری مشهد واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha