۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85536969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش دما باعث رکورد شکنی مصرف برق در بوشهر شد

۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85536969
افزایش دما باعث رکورد شکنی مصرف برق در بوشهر شد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: افزایش دما و گرمای کم سابقه باعث رکورد شکنی مصرف برق در این استان شده است.

به گزارش ایرنا غلامرضا حشمتی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شدت گرما باعث افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در این استان شده و پیک مصرف به ۲ هزارو ۳۰۰ مگاوات رسیده است.

وی افزود:در این راستا برای مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات کاهش یافته و این تغییرات نقش مهمی در مدیریت مصرف برق داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: از آغاز طرح مدیریت مصرف و پیک بار مشترکان خانگی این استان ۴۵ میلیارد ریال پاداش کم مصرفی به مشترکان تعلق گرفته است.

وی ادا مه داد: مشترکین برق استان بوشهر می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی و رعایت الگوی مصرف علاوه بر کاهش هزینه‌های خانوار خود از هزاران جایزه در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر پیک بار مصرف برق در استان بوشهر را بین ساعت ۱۳ تا ۱۸ دانست و افزود: مشترکان برق در این ساعات از استفاده دستگاه‌های برقی غیرضروری مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی جارو و اتو در ساعت های یادشده پرهیز کنند.

حشمتی گفت: اگر همه مشترکین با صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق همکاری کنند از بروز برخی مشکلات جلوگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha