۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85537107
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

عدم توجه به جلو راننده موتورسیکلت جان عابر گیلانی را گرفت

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن عابر پیاده در اثر عدم توجه به جلو راننده موتورسیکلت در رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی روز جمعه اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در خیابان رودباری شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل موردنظر و بررسی صورت گرفته مشخص شد، راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده، افزود: در این تصادف متاسفانه عابر پیاده که مردی ۷۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به جلو از سوی رانندگان، نخستین علت وقوع تصادفات است .

این مقام انتظامی با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون بی توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل ۹۴ درصد تصادفات در استان گیلان بوده است، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت نیز باید با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث رانندگی نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha