۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85537344
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بنا بر نتایج یک نظرسنجی: اکثر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

تهران- ایرنا- بر اساس نتایج نظرسنجی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اکثر صهیونیست‌ها خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم هستند.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، بر اساس نتایج نظرسنجی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۷۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای نتانیاهو شدند.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که همچنین ۶۴ درصد از صهیونیست‌ها خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین در غزه هستند.

این در حالی است که «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) در اظهاراتی، گفت: در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند (رژیم) اسرائیل نابود خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه در جریان است و ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ به ویژه در هفته‌های اخیر در کمین‌های مقاومت فلسطین گرفتار و شماری از نظامیان خود را از دست داده است.

این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha