جمع‌آوری هزار و ۷۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سبزوار

سبزوار- ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد: هزار و ۷۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد در این شهرستان کشف و نابود شد.

به گزارش ایرنا، دکتر سیدمجید غضنفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تشدید نظارت‌های مستمر بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط، اظهار کرد: در هفته گذشته بازرسان بهداشتی ۱۳۰ کیسه برنج غیرقابل مصرف را به همراه ۴۵۰ کیلوگرم از دیگر مواد غذایی غیرقابل مصرف برای انسان، کشف و توقیف کردند.

وی افزود: همچنین به دنبال دریافت شکایاتی مبنی بر توزیع روغن های فاقد تاریخ مصرف بین نیازمندان، در بازدیدهای بازرسان بهداشتی از محل، حدود هشتاد کیلوگرم روغن فاقد تاریخ مصرف ضبط و جمع آوری شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تاکید بر اهمیت گزارش های مردمی در کشف تخلفات بهداشتی از طریق سامانه ۱۹۰، گفت: هرگونه شکایت و گزارش مردمی در زوددترین زمان ممکن توسط کارشناسان بهداشت مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد و در صورت محرز شدن تخلف، برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha