مقاومت هیچگاه شکست نخواهد خورد/ راه امام حسین(ع) بسوی پیروزی است

تهران-ایرنا- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که مقاومت از همان روز اول موفق و پیروز بوده و هرگز شکست نخواهد خورد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، «سید هاشم صفی‌الدین» افزود: فرهنگ مقاومت حسینی است و مجاهدان آن طی ۴۰ سال گذشته عاشق شهادت بوده و راه خود را می‌دادند و امور خود را به خداوند سپرده‌اند، مقاومت هیچ گاه شکست نخواهد خورد، زیرا مقاومتی حسینی و کربلایی است.

وی تاکید کرد: شهادت باید در چارچوب یک قضیه مشخص و از منظر دین و قرآن شرعی باشد. انسان مومن شهادت را دوست دارد، زیرا در دین ما، شهادت از مقام و جایگاه خاصی برخوردار است. انسان مومن همیشه دوست دارد که مقام خود را بالا ببرد و راه شهادت راه جاودانگی در دنیا و آخرت است.

شیخ صفی‌الدین اضافه کرد: هرکس با امام حسین(ع) قدم بردارد، به سمت «فتح‌المبین» حرکت می‌کند. اگر همانند امروز وظیفه ما حضور در جنوب (لبنان) باشد تا با دشمن مبارزه کنیم و در این راه شهید بدهیم، ما آماده هستیم که جان خود و همه چیز را فدا کنیم. مطمئنیم که به یاری خداوند پیروز خواهیم شد، همانگونه که در سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از همان روز اول موفق و پیروز بود و خداوند خواسته که پیروزی در هر نبرد بر پیشانی آن نوشته شود و در نبرد «طریق القدس» نیز این پیروزی نوشته شده است.

به گزارش ایرنا، اخیرا «محمد یزبک»، رئیس هیات شرعی حزب‌الله اعلام کرد: جنگ در نوار غزه وارد ماه دهم خود شد و توحش دشمن صهیونیستی- آمریکایی علیه ملت فلسطین در این منطقه به نهایت خود رسیده و ساکنان استوار و صبور آن در معرض محاصره، گرسنگی، کشتار و آوارگی قرار دارند.

وی افزود: دشمن در برابر مقاومت فلسطین نتوانسته کاری از پیش برد و بر دامنه اقدامات ددمنشانه خود افزوده است. مقاومت فراتر از انتظار ظاهر شده و با شجاعت دشمن را در باتلاق غزه و رفح گرفتار کرده و آنها توان خروج از این باتلاق را ندارند.

یزبک تاکید کرد: نتانیاهو از ترس آینده و سرنوشت خود به لجاجت ادامه می‌دهد و آینده رژیم صهیونیستی برایش اهمیتی ندارد.

به گفته رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان، دشمن شکست خورده و اگر چاره ای از سوی دشمن اندیشیده نشود، این شکست سخت تر هم خواهد شد.

از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha