۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85537841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای شهر همدان با اختصاص ۹ هزارمتر زمین برای ایجاد پارک آبی موافقت کرد

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون سرمایه‌گذای شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با اختصاص ۹ هزار و ۵۳۲ متر مربع زمین در منطقه ۳ برای ایجاد پارک آبی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمید بادامی نجات روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد پارک آبی در منطقه سه همدان و در جوار پارک پردیسان موجب توسعه این منطقه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی و افتتاح این پروژه افزون بر استفاده شهروندان شاهد استقبال گردشگران نیز خواهیم بود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان افزود: ایجاد مجموعه سوارکاری کودکان در پردیسان از دیگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است که در کنار پارک آبی تکمیل کننده طرح‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری در همدان خواهد بود.

بادامی‌نجات با اشاره به تلاش‌ها برای راه‌اندازی پروازها از فرودگاه همدان گفت: به منظور رفاه حال حجاج و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته پرواز حجاج همدانی و استان کردستان امسال از فرودگاه همدان انجام شد.

رییس کمیسیون سرمایه‌گذای، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان افزود: شهرداری لایحه‌ای با عنوان تهیه هواپیمای اختصاصی به شورای شهر ارسال کرد که اعضای شورا نیز با این لایحه موافقت کردند.

شورای شهر همدان با اختصاص ۹ هزارمتر زمین برای ایجاد پارک آبی موافقت کرد

بادامی‌نجات با تاکید بر اینکه شهرداری به منظور سرمایه‌گذاری و رونق‌بخشی در حوزه گردشگری به این موضوع ورود کرده است، بیان کرد: در این لایحه تدابیری از جمله خرید، اجاره و یا اجاره به شرط تملیک ۲دستگاه هواپیمای اختصاصی برای فعال شدن پروازهای فرودگاه همدان به سایر مقاصد اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در حال بررسی راهکارهای پیش رو در این خصوص است، ادامه داد: پس از انتخاب گزینه مورد نظر این موضوع مجدداً در شورا مطرح خواهد شد و به طور حتم هر تصمیمی که اتخاذ و نهایی شود، کمک به رونق فرودگاه همدان و توسعه گردشگری خواهد بود.

رییس کمیسیون سرمایه‌گذای، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعریف بسته‌هایی با معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ضروری بوده و این مهم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری را برای حضور در همدان تشویق خواهد کرد.