سینماهای حوزه هنری آذربایجان‌غربی تا ۲۸ تیر تعطیل است 

ارومیه - ایرنا - مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سینماهای تحت پوشش حوزه هنری استان به مناسبت روزهای عزاداری شهادت امام حسین( ع) از روز شنبه ۲۳ تیر تا پنجشنبه ۲۸ تیر به مدت ۶ روز تعطیل است.

به گزارش ایرنا از حوزه هنری آذربایجان غربی مسعود یکانی روز شنبه در این خصوص و با اشاره بر اجرای این مصوبه در همه سینماهای حوزه هنری در سطح کشور افزود: سینماهای تحت پوشش حوزه هنری از روز جمعه ۲۹ تیر ماه سال جاری بازگشایی شده و خدمات سینمایی لازم را به علاقمندان ارائه خواهند داد.

وی در خصوص خرید بلیط از سایت‌های اینترنتی اظهار کرد : علاقمندان جهت حضور در سینماهای تحت پوشش حوزه هنری فقط از سایت اینترنتی "کیش ۷" نسبت به خرید بلیط سینما اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، حوزه هنری آذربایجان غربی در حال حاضر با هشت سالن سینمایی در پردیس سینمایی مهر و سینمای ایران ارومیه به صورت همزمان چندین اثر سینمایی را برای علاقه‌مندان به هنر هشتم در سالن‌های سینمایی مجهز ارائه می‌دهد.

مُحَرَّمُ الحَرام، اولین ماه سال هجری قمری است. دلیل نامگذاری این ماه، حرام بودن جنگ در آن ذکر شده است، واقعه کربلا که منجر به شهادت امام حسین (ع) و یارانش شد در ماه محرم سال ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد و مسلمانان اهل تشیع هر سال از ابتدای این ماه سوگواری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha