۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85538055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش شهدای خان‌یونس به ۷۱ نفر/زخمی‌ها هم ۲۸۹ نفر شدند

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت خان‌یونس را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای این جنایت به ۷۱ نفر رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت غزه عصر امروز اعلام کرد که شمار شهدای جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس به ۷۱ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۲۸۹ نفر افزایش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز چادرهای آوارگان فلسطینی در شهر خان‌یونس را به طور گسترده بمباران کرد.

شاهدان عینی درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدید در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

شاهدان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ۹ موشک به طور پیاپی اردوگاه را هدف قرار داد.

به گفته این شاهدان، بعد از آن پهپادهای رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان در المواصی را هدف قرار داده و به وسیله تیربار به سمت خودروهای امدادی تیراندازی کردند.

طبق این گزارش، این منطقه به طور کامل هدف قرار گرفته است؛ منطقه‌ای که بیش از ۸۰ هزار آواره در آن وجود دارد.

منابع خبری امروز اعلام کرده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، دست کم ۲۰ نفر را شهید و ۱۲۰ نفر دیگر را زخمی کرد. 

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان در گفت وگو با شبکه خبری المیادین و در واکنش به این جنایت تاکید کرد: ملت فلسطین تصمیم گرفته که تا آخر در کنار مقاومت بایستد و پایداری کند.

وی اضافه کرد: دشمن، جنایت های بیشتری را مرتکب می شود و گمان می کند با این جنایت ها، ملت فلسطین و مذاکره کنندگان فلسطینی تسلیم می شوند.

عبدالهادی گفت: رهبران فلسطین از این قتل عام ها و کشتارها درد می کشند ولی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا که حامی جنایتکاران است، نمی شوند.

وی بیان کرد: کشتار آوارگان در خان یونس، ناشی از شکست تلخ و بن بست اشغالگران در میدان نبرد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha