۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85538079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی آبادان: سرقت در شهرستان ۴۶ درصد کاهش یافت

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای موفقیت آمیز طرح آرامش در این شهرستان خبر داد و گفت:با اجرای موفق این طرح سرقت در آبادان ۴۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ کیومرث کشوری شنبه اظهار کرد:هدف از اجرای این طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و معتادان متجاهر در راستای کاهش سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی افزود: پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در راستای مبارزه با مواد مخدر، برخورد قاطع با سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر با عزم جدی و راسخ به میدان آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد : در این طرح تعداد ۲۱ نفر خرده فروش و ۲۹ نفر معتاد متجاهر، ۲۸فر سارق دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح سه کیلوگرم انواع مواد مخدر، چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، هشت دستگاه گوشی موبایل اندروید و لوازم خانگی سرقتی کشف و تعدادی خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها، تاکید کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ کشوری از کاهش سرقت در یک هفته اخیر خبر داد و گفت: برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان باعث کاهش ۴۶درصدی سرقت درسطح شهرستان شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرحهای انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریتهای پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha