مرزبانی به دشمنان ایران اسلامی اجازه قدرت نمایی در خلیج فارس نمی‌دهد

بوشهر-ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح این استان و بویژه نیروهای مرزبانی با تمام توان از مرزها حراست و حفاظت می‌کنند و با اقتدار و صلابت خود به دشمنان ایران اسلامی اجازه قدرت نمایی در خلیج فارس نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عبدالله خسروی روز شنبه در نشست با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت روزافزون امروز ایران اسلامی به واسطه جانفشانی‌ها و شهادت طلبی‌های نیروهای مسلح حاصل شده است.

وی بیان کرد: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح نقش به‌سزایی در تأمین امنیت پایدار اقصی نقاط کشور دارد و روز به‌روز به سطح آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح کشور افزوده می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که سربازان وطن در سایه منویات فرمانده معظم کل قوا، پای آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستاده‌ و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

خسروی با تأکید بر اینکه یک فرد نظامی هم می‌تواند محبوب‌ترین و عزیزترین شخصیت دنیا باشد؛ عنوان کرد: امروز نام و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز ولایت در تمام دنیا در اهتزاز است.

بیشتر بخوانید

جانشین مرزبانی ناجا : امنیت مطلوبی بر مرزها حکم فرما است

فرمانده مرزبانی فراجا: مناطق حساس کشور با هوشمندسازی نظارت می شوند

کشف محموله ۶۰ میلیارد ریالی قاچاق توسط مرزبانی بوشهر

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محبوب مردم هستند

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جای دارند و با اتکا به همین پشتوانه مردمی توانستند از نظام جمهوری اسلامی و خاک و سرزمین خود مقتدرانه در مقابل دشمن دفاع کنند.

امیر نعمت الله صدقی همچنین اتحاد نیروهای مسلح کشورمان با مردم را امتداد راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه برشمرد.

وی افزود: این جلوه اتحاد و وحدت ستودنی در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده و باید همگان قدردان این نعمت بی بدیل باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha