جاساز تریاک در بسته‌های حاوی غذای حیوانات

۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85538806
جاساز تریاک در بسته‌های حاوی غذای حیوانات

تهران - ایرنا - فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر در این باره اظهار داشت:‌ کارکنان گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در حین پایش و کنترل بار همراه مسافرین خروجی به مقصد کشورهای خارجی به بسته های حاوی غذای حیوانات خانگی، درخصوص حمل مواد مخدر مظنون شدند.

وی افزود: با بهره گیری از تجهیزات کمک بازرسی و بررسی های تخصصی،از بار مسافر مذکور، مقدار ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک جاسازی شده در داخل بسته های وکیوم شده غذای حیوانات شد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با اشاره به ماموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، عنوان داشت: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا سال گذشته موفق به کشف بیش از ۵۸۰ تن انواع مواد مخدر شد؛ تریاک همچنان در صدر این کشفیات است، اما در این میان، شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر صنعتی از نوع شیشه هستیم. ۷۵ درصد کشفیات موادمخدر پلیس در شرق و حاشیه شرق کشور صورت می گیرد.

همچنین در سال گذشته هزار و ۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در کشور متلاشی و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان ضربه به بنیان‌های مالی این باندها وارد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha