هفت زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

ایلام- ایرنا - هفت زندانی جرائم غیر عمد استان ایلام در مجلس عزای حسینی(ع) با همکاری ستاد دیه و بنیاد مستضعفان کشور از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، مراسم آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد در استان، با حضور" عمران علی‌محمدی" رئیس کل دادگستری ایلام،" حبیب‌الله بخشنده" دادستان مرکز استان و "جمشید اسکندری" مدیرکل زندان‌های ایلام برگزار شد.

بر اساس این گزارش آیین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در پایان مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در زندان مرکزی استان با حضور زندانیان برگزار شد که شور و حال حسینی را ایجاد کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این آیین با تاکید بر اینکه ماه محرم بهترین فرصت در راستای بهره‌مندی از فرهنگ حسینی است، گفت: فرهنگ و مکتب حسینی بهترین الگو برای زندگی امروز انسان است و بدون شک وقتی انسان در این مسیر قرار گیرد، راه سعادت را پیدا خواهد کرد.

هفت زندانی جرائم غیر عمد در ایلام آزاد شدند

"عمران علی‌محمدی" یادآور شد: مجموعه قضایی استان همکاری لازم را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند و امید است که با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی آنان فراهم شود.

مدیرکل زندان های ایلام در این آیین نیز در این آیین گفت: مجالس عزای حسینی(ع) در سطح زندان‌های استان با برنامه‌هایی از جمله سخنرانی روحانیون، عزاداری و سینه زنی، توزیع نذورات، روضه خوانی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع محرم و عاشورا، قرائت روزانه ادعیه و محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.

جمشید اسکندری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ زندانی نیازمند مالی با حمایت خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha