۱۸ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد و مالی در ایلام از زندان آزاد شدند

ایلام - ایرنا - ۱۸ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد و مالی در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان ایلام با کمک نیکوکاران و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل زندان‌های استان ایلام روز چهارشنبه در این مراسم، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با کمک ۶ میلیارد ریالی (جانباز سرافراز محمود اسلامی) یکی از یاوران ستاد دیه از زندان رهایی یافته‌اند.

"جمشید اسکندری" با اشاره به اینکه هفت زندانی دیگر نیز با ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۱ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی با کمک ستاد دیه و خیرین از زندان شده اند.

وی با بیان اینکه با قدردانی از نگاه مراجع قضایی استان در راستای تخفیف مجازات متهمان جرائم غیرعمد، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

۱۸ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد و مالی در ایلام از زندان آزاد شدند

"عمران علی‌محمدی" رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان همکاری لازم را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند و امید است که با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی آنان فراهم شود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل زندان‌های استان ایلام اظهار کرد: روند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و نیکوکاران تا پایان سال جاری ادامه دارد.

در پایان این مراسم از مربیان قرآنی که در آموزش زندانیان فعالیت دارند با اهدای لوح قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha