آلترناتیو پرسپولیس برای عبدالکریم؛ درویش از اقیانوس اطلس دفاع چپ می‌خرد!

تهران-ایرنا- در صورت جدایی عبدالکریم حسن، پرسپولیس مدافع چپ باشگاه سوچی روسیه و تیم ملی مراکش را جذب می‌کند.

به گزارش ایرنا، از حدود یکی دو هفته قبل اخباری مبنی بر جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس و انتقالش به لیگ ستارگان قطر شنیده شد. اخباری که خیلی زود شکل رسمی به خود گرفت و عبدالکریم حسن هم ابراز علاقه کرد تا به کشورش برگردد. پرسپولیس وقتی دید عبدالکریم حسن ساز جدایی می‌زند، مذاکره با باشگاه‌های قطری را آغاز کرد. این مذاکرات فعلا به نتیجه نهایی نرسیده اما هر لحظه امکان قطعی شدن انتقال دفاع چپ قطری وجود دارد. پرسپولیس در صورت فروش عبدالکریم حسن رقمی در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار درآمدزایی می‌کند. رقمی که هم می‌تواند سقف بودجه پرسپولیس را افزایش بدهد و هم بخشی از هزینه‌های باشگاه را شامل شود.

آلترناتیو پرسپولیس برای عبدالکریم؛ درویش از اقیانوس اطلس دفاع چپ می‌خرد!

عبدالکریم از فردا دوشنبه در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود اما امکان جدایی او همچنان وجود دارد. به همین خاطر پرسپولیس با آلترناتیوهای او مذاکره کرده و حتی با مدافع چپ تیم ملی مراکش هم به توافق رسیده است. مدافعی ۲۹ ساله به نام یحیی عطیه که نیمی از فصل قبل را در ترکیب وداد کازابلانکا در لیگ مراکش بازی کرد و نیمی دیگر را در لیگ روسیه و ترکیب سوچی.

یحیی عطیه متولد شهر سافی است. ساحلی‌ترین شهر مراکش در همسایگی اقیانوس اطلس. او ۲۲ بازی ملی برای مراکش انجام داده و تا ۳۰ جون ۲۰۲۶ نیز با سوچی روسیه قرارداد دارد. عطیه فصل قبل در تمام رقابت‌ها ۳۴ بار به میدان رفت و آمار ۵ گل و ۶ پاس گل را به نام خود ثبت کرد. او ۱۷۳ بار در تیم‌های مختلف به عنوان دفاع چپ وارد زمین شده، ۱۲ گل زده و ۲۴ پاس گل داده است.

آلترناتیو پرسپولیس برای عبدالکریم؛ درویش از اقیانوس اطلس دفاع چپ می‌خرد!

قیمت یحیی عطیه در ترانسفرمارکت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو درج شده اما ارقام اعلامی در این سایت تخمینی است و آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرد. در صورت جدایی عبدالکریم حسن، یحیی عطیه را باید دفاع چپ بعدی پرسپولیس بدانیم. بازیکنی که سابقه بازی زیر نظر خوان کارلوس گاریدو در وداد مراکش را در کارنامه دارد. البته به شرطی که باشگاه سوچی رضایتنامه او را صادر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha