توافق احتمالی پرسپولیس با قطری‌ها؛عبدالکریم در ازای یک‌ونیم میلیون دلار و اردوی یک هفته‌ای

تهران- ایرنا- گفته می‌شود پرسپولیس بر سر جزئیات انتقال عبدالکریم حسن با یک باشگاه قطری به توافقاتی دست یافته است.

به گزارش ایرنا، چندی پیش بود که شایعاتی درباره انتقال عبدالکریم حسن به لیگ ستارگان قطر منتشر شد. اخباری که خیلی زود و با ورود رسانه‌های قطری به ماجرا شکل جدی به خود گرفت. عبدالکریم حسن هم به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد علاقه‌مند است تا به کشورش برگردد و شانس خود را برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی قطر آزمایش کند.

در چند روز اخیر اما پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که عبدالکریم حسن فصل بعد هم پیراهن این تیم را می‌پوشد. موضوعی که از ابتدا هم مشخص بود بیشتر جنبه فرمالیته دارد تا مبلغ مورد نظر این باشگاه توسط تیم قطری تأمین شود. گفته می‌شود مذاکرات پرسپولیس با یک تیم قطری( احتمالاً الوکره ) در حال انجام است و طرفین قصد دارند در جزئیات این انتقال به توافق نهایی برسند.

گویا باشگاه قطری برای صدور رضایتنامه عبدالکریم حسن حاضر است مبلغی حدود ۱/۵ میلیون دلار هزینه کند. حتی شنیده می‌شود به جز این مبلغ قرار است صفر تا صد اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در قطر را باشگاه خواهان عبدالکریم متقبل شود. اردویی که احتمالاً در تعطیلات زمستانی برگزار خواهد شد. باید دید پرسپولیس با طرف قطری به توافق نهایی می‌رسد یا نه.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha