زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی در دولت سیزدهم تقویت شد

ارومیه- ایرنا- استاندارآذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های ورزشی قابل توجهی در استان تکمیل و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر یکشنبه در دیدار با فاطمه مجلل ورزشکار اعزامی آذربایجان غربی به المپیک پاریس، با تبریک کسب سهمیه توسط این بانوی ورزشکار و پرچمداری کاروان ایران در المپیک پاریس، اظهار کرد: کسب سهمیه المپیک و پرچمداری جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات، یک افتخار بزرگ ملی و بین‌المللی است.

وی همچنین با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک پاریس و به ویژه این بانوی ورزشکار، یادآور شد: تا این مرحله و کسب سهمیه المپیک، کار بسیار بزرگی انجام داده‌اید و امیدوارم مدال‌ خوش رنگی را به ارمغان آورید.

معتمدیان ادامه داد: در دولت سیزدهم توفیقات بسیاری در خصوص کسب مدال‌های رنگین به عمل آمد و از این رو توسعه فضای ورزشی در این استان نیز قابل کتمان نیست و ظرفیت ها و پتانسیل‌های خوبی در سطح ورزش آذربایجان غربی شکل گرفت.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاهی متوازن در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی به ویژه در حوزه ورزش داشته است و آذربایجان‌غربی در حوزه ورزش قهرمانی یکی از سال‌های طلایی خود را سپری کرد و ۲۲۰ مدال در سطح جهانی و آسیایی داشت.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: کسب هشت مدال توسط ۱۲ ورزشکار اعزامی از استان در قالب کاروان کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگژو چین یکی از مهمترین برهه های ورزش استان به شمار می رود.

زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی در دولت سیزدهم تقویت شد

معتمدیان ادامه داد: کسب اولین سهمیه المپیک تاریخ استان توسط فاطمه مجلل در بخش بانوان و انتخاب این ورزشکار شایسته استان به عنوان پرچمدار اختتامیه کاروان المپیک کشورمان نیز بخشی از اتفاقات قابل توجه ورزش این استان بوده است.

استاندار آذربایجان غربی در خطاب به فاطمه مجلل گفت: مردم این استان منتظر اخبار خوبی از نتیجه تلاش های شما در این دوره مسابقات هستند و دولت نیز حامی و پشتیبان ورزشکاران المپیکی برای کسب بهترین نتیجه است.

مردم برایم دعا کنند تا رتبه المپیکی نیز کسب کنم

ورزشکار اعزامی آذربایجان غربی به المپیک پاریس نیز در این دیدار گفت: خدا را شاکرم که سه ماه پیش توانستم سهمیه المپیک کشور کره را کسب کنم و این افتخار را برای استان و کشورمان به ارمغان بیاورم.

فاطمه مجلل افزود: ۲۹ تیر عازم پاریس هستیم تا ۶ مرداد در این دوره از مسابقات شرکت کنم که امیدوارم به پشتیبانی دعای خیر مردم عزیزمان بتوانم پرچم کشورمان را بالا ببرم.

وی ادامه داد: حس خوشایند بیشتری از پرچم داری این مسابقات دارم که برایم ارزش بزرگی نسبت به مسابقات المپیک را دارد که در اختتامیه این مسابقات پرچم دار خواهم بود که این موضوع خوشحال کننده در ۳۱ مرداد رخ خواهد داد.

زیرساخت های ورزشی آذربایجان غربی در دولت سیزدهم تقویت شد

به گزارش ایرنا، فاطمه مجلل توپراق قلعه معروف به فاطمه مجلل متولد پنجم مرداد ۱۳۸۱ در ارومیه و قایقران زن روئینگ است. وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ موفق به کسب مدال نقره در بخش چهارنفره ۲پارو شده و در مسابقات روئینگ زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ تایلند موفق به کسب ۲ مدال طلا شده است. اکنون نیز با کسب سهمیه المپیک عازم پاریس شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha