حوادث رانندگی در اصفهان یک کشته و ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا- سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۱۳ نفر بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی روز دوشنبه در گفت و گو ایرنا افزود: ساعت ۲۳:۴۴ دقیقه شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور اردستان- نایین ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک زن ۵۵ ساله جان باخته بود و چهار نفر شامل ۲ مرد، یک زن و یک کودک مصدوم شده بودند که به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال یافتند.

وی همچنین در باره ۲ حادثه رانندگی دیگر در شهرستان‌های اردستان و جرقویه گفت: ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته تصادف ۲ دستگاه پراید و پیکان در جرقویه گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام یک واحد اورژانس ۱۱۵ به محل تصادف افزود: پنج مصدوم این حادثه شامل سه زن، یک مرد و یک کودک به بیمارستان انتقال داده شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته برخورد ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ در جاده دهاقان به شهرضا اعلام شد که این حادثه نیز پنج مصدوم شامل چهار زن و یک پسر نوجوان برجا گذاشته بود.

وی اضافه کرد: با اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵، مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۰ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج اتاق فرمان برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha