موفقیت هر رییس جمهوری با هر سلیقه سیاسی، پیروزی نظام است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دوران رقابت به رفاقت تبدیل شده است، گفت: موفقیت هر رییس جمهوری با هر سلیقه سیاسی در کشور اسلامی ما ، پیروزی نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده دوشنبه در مراسم سوگواری تاسوعای حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز، اظهار کرد: امام حسین(ع) در آن دوران نسبت به اوضاع و شرایط پیرامون خود و مردمان آن زمان دارای بصیرت و استقامت بود و سختی ها و مشقت های فراوانی را برای ترویج دین مبین اسلام و سیره پیامبر(ص) و گرایش مردم به سمت اسلام ناب، تحمل کرد.

وی افزود: سرور و سالار شهیدان در روز تاسوعا و عاشورا نهایت اخلاص و دلدادگی خود را نسبت به معبود نشان دادند و در این مسیر جان عزیزشان را تقدیم اسلام کردند تا فرهنگ صبر، استقامت، بصیرت و اخلاص و بندگی را برای نسل های بعد بجا گذارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترویج فرهنگ عاشورایی و بکارگیری میراث اهل بیت (ع) برای خدمت به مردم در جامعه کنونی ما نیز باید نهادینه شود همانگونه که رهبر معظم انقلاب در وقایع مختلف کشور بارها و بارها بر بصیرت و استقامت تاکید فراوان داشتند.

وی تصریح کرد: ایشان با آگاهی صحیح و دقیق از آنچه در زمان و اوضاع و شرایط جامعه می گذرد در تداوم مسیر اهل بیت(ع) همواره مسئولان کشور را به اخلاص، بصیرت و استقامت دعوت می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) متحمل رنج زیادی را از سوی اهل کوفه شد چرا که کوفیان نسبت به باطل خود اتفاق نظر داشته و نسبت به حقشان اختلاف داشتند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) همواره در سخنان گرانقدرشان بر وحدت کلمه تاکید فراوان داشتند چرا که لازمه اعتلای یک جامعه و پیشرفت و آبادانی یک کشور، اتحاد ، همدلی و وحدت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور اسلامی ما بر پایه مردم سالاری دینی است و در طول تاریخ در انتخابات مختلف بخصوص ریاست جمهوری رای مردم پذیرفته شده و انتخاب آنها قابل احترام بوده است.

وی بیان کرد: انتخابات به طور طبیعی دارای تعدد آرا است چرا که اشخاص مختلفی در آن شرکت می‌کنند و این تعدد آرا نباید به یک اختلاف در جامعه تبدیل شود چرا که امام خمینی(ره) بارها فرمودند میزان رای ملت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده تاکید کرد: هر فردی که به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب می‌شود، برای همگان باید قابل احترام بوده و تمامی گروه ها باید برای پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات کشور به ایشان کمک کنند.

وی با اشاره به دیدارهای و مذاکرات اخیر رئیس جمهور منتخب با سران کشورهای اسلام و مسئولان کشوری و لشکری، گفت: ملاقات‌های مختلف دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب با فرماندهان سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد نظام نشان می دهد که دیگر رقابت تمام شده و اعتلای این نظام اسلامی اولویت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha