استاندار مازندران : حضور پرشور جوانان در هیأت‌های عزاداری محرم امسال وصف نشدنی است

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران حضور پرشور قشرهای مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در مناسبت های مختلف ماه محرم را وصف نشدنی و نشانه ارادت و دلدادگی آنان به اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش دانست.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز دوشنبه در جمع عزاداران حسینی (ع) اهالی بخش بلده شهرستان نور افزود : چنین ایامی فرصت مغتنمی برای تبلیغ ارزش های اسلامی بوده چرا که امام حسین (ع) احیاگر امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی با قدردانی از مردم بخش بلده در بر گزاری آیین های عزاداری سنتی در شان اهل بیت (ع) اظهار کرد : چنین عزاداری در حسینیه این شهر یادگاری از عالم ربانی و مفاخر جهان اسلام شیخ فضل الله نوری است که جای تحسین دارد.

استاندار مازندران گفت: معتقدم پاسداشت و تکریم مقام سیدالشهدا برکات زندگی مردم این خطه را دوچندان خواهد کرد و امیدوارم این مردم از رهروان واقعی و مطیع مولی مان امیر المومنین (ع) و رهبری فرزانه باشند.

بخش بلده با برخورداری از ۴۵ نقطه روستایی و یک نقطه شهری، هفت هزار نفر جمعیت ثابت و سه برابر جمعیت متغییر در فاصله حدود ۱۳۰ کیلومتری شهرستان نور غرب مازندران قرار دارد.

استاندار مازندران : حضور پرشور جوانان در هیأت‌های عزاداری محرم امسال وصف نشدنی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha