۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85539796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: مدیریت مصرف برق و آب در استان زنجان مناسب بوده است 

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع فصل گرما با اعمال مناسب برخی محدودیت‌ها در مدیریت کلان استانی از قطعی برق و آب مشترکین خانگی پیشگیری شد و صنایع و کارخانجات استان نیز با حداقل مشکلات فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نبی الله محمدی روز دوشنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت آب و برق زنجان، افزود: لازم است با توجه به شرایط، تدابیر مورد نیاز در بهره برداری بهینه از انرژی های تجدید پذیر در صنعت آب و برق داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به تنش آبی تعدادی از روستاها در بخش کشاورزی، تاکید کرد: تصفیه آب و شیرین سازی آن در برخی از روستاها ضروری است.

محمدی گفت: در حال حاضر مشکلات طرح های فاضلاب شهری و نیروگاهها و همچنین توزیع متوازن برق خانگی و صنعتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در ادامه این نشست مدیران صنعت آب و برق استان به تشریح دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و مسائل اولویت دار استان برای اهتمام و پیگیری های ویژه مطرح شد.

حل و فصل مشکلات مربوط به موافقت نامه ها برای تکمیل سد مشمپا، تکمیل مطالعات خط انتقال آب سد میرزاخانلو با پیش بینی و اخذ ردیف اعتباری مشخص در بودجه، پیگیری طرح مطالعاتی احداث سد جمال آباد، پیگیری و تکمیل طرح مطالعاتی برای اخذ مجوز احداث سد بعثت، مطالعه فاز دوم خط انتقال آب از سد مراش به زنجان و اخذ مجوزهای لازم، تکمیل طرح مطالعاتی انتقال آب از بخش های شمالی به مخزن سد تهم با توجه به اختلاف ارتفاع، پیگیری اتمام عملیات سد بلوبین و مسیر انتقال‌ آن، اتمام عملیات در فاز اول سد مراش و نیز پیگیری مشکلات سدهای گلابر و کینه ورس جزو مسایل طرح شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha