شهریاری ها روز تاسوعا  درمحله شهید صدر زاده عزاداری کردند

شهریار - ایرنا- عزاداران حسینی در شهرستان شهریار در منطقه کهنز در محله زندگی خانواده شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده در سوگ حضرت سیدالشهدا گریستند .

به گزارش ایرنا ، رزمنده دوران دفاع مقدس از «مصطفی صدرزاده» شهید روز تاسوعا به عنوان مصداق بارز آن دسته از مردان الهی یاد کرد که هیچ معامله‌ای، آنان را از یاد خدا بازنمی‌داشت.

امروز ۲۵ تیر مصادف با تاسوعای حسینی است و مصطفی صدرزاده همان جوانی که رهبر معظم انقلاب او را یک شخصیت نورانی معرفی کردند، در سال ۹۴ در چنین روزی به شهادت رسید.

صدرزاده ۱۹ شهریور سال ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان به دنیا آمد. در ۱۱ سالگی به همراه خانواده به استان مازندران نقل مکان کرد و پس از دو سال، همراه خانواده ساکن شهریار شد. سال ۸۷ وارد حوزه شد و حدود چهار سال در حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) تهران درس خواند. سپس در رشته ادیان و عرفان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تحصیل کرد.

صدرزاده یک‌روز پیش از شهادت به دوستانش گفته بود که با یک گلوله شهید می‌شود و اول آبان سال ۹۴ در عملیات محرم روز تاسوعا در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.

اگر بخواهیم در وصف این شهید مدافع حرم سخن بگوییم که کجا بود و چه ها کرد و چگونه به شهادت رسید، ساعت ها وقت لازم است ولی اگر اهل دیدن فیلم هستید، مستند عابدان کهنز را ببینید؛ همان فیلمی که در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به عنوان نامزد بخش سیدالشهدای مقاومت معرفی و دیپلم افتخار در بخش بهترین تحقیق و پژوهش مستند بلند مسابقه اصلی نصیب کارگردانش شد. این مستند همچنین در نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش مدافعان حرم برگزیده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha