بروکس: ایرانی‌ها با قلبشان کشتی را پیگیری می‌کنند/ مشتاق مبارزه با یزدانی هستم

تهران- ایرنا- حریف آمریکایی حسن یزدانی در بازی‌های المپیک پاریس گفت: ایرانی‌ها هر روز به من پیام می‌دهند. رفتار آنان بامزه است؛ آنها با قلبشان کشتی را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی دوم اردیبهشت میان دیوید تیلور و بروکس در ایالت پنسیلوانیا برگزار شود که آرون بروکس توانست دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در دو دیدار پیاپی شکست دهد و به عنوان فرد پیروز مسافر پاریس شود.

دارنده مدال طلای امیدهای ۲۰۲۳ جهان در گفت‌وگو با شبکه فلو اسپرتس آمریکا به سوالات متعددی از جمله پیروزی مقابل تیلور، تست دوپینگ و حضورش برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی آمریکا در المپیک پاریس اظهار داشت: برای نخستین بار است که در ترکیب تیم ملی قرار گرفتم و در المپیک نیز حضور خواهم یافت. بنابراین مشتاق هستم تا با همه رقبای خود در وزن ۸۶ کیلوگرم مبارزه کنم، چرا که این تجربه چالش جدیدی برای من به حساب می‌آید.

بروکس: ایرانی‌ها با قلبشان کشتی را پیگیری می‌کنند/ مشتاق مبارزه با یزدانی هستم

باروکس همچنین در خصوص تست دوپینگ‌ و حذف از المپیک، توضیح داد: من همیشه نگاهم مثبت بوده و ترسی در این خصوص نداشتم، می‌دانستم که باید صبر کنم تا حقیقت روشن شود. دارویی که مصرف کردن جز فهرست‌های ممنوعه نبود بلکه این تست آزمونی بود تا همیشه بخشنده بمانم و به خدا ایمان داشته باشم که حقیقت آشکار خواهد شد. هیچ وقت ماه پشت ابر نخواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران ایرانی همیشه پیگیر مبارزه یزدانی و جادوگر بودند؛ آیا می‌توانی نظر آنان را به خودت جلب کنی؟ گفت: هرروز پیام می‌دهند. رفتار آنان بامزه است. سطح هواداری خودمان را دوست دارم اما هواداران ایرانی با قلبشان کشتی را پیگیری می‌کنند که چنین چیزی را در کشتی آمریکا نداریم. در آمریکا بیشتر توجه مردم به رشته بسکتبال و فوتبال آمریکایی معطوف است، اما در ایران کشتی ورزش نخست این کشور است.

باروکس همچنین ادامه داد: مشتاق کشتی با یزدانی و تمامی حریفانم در پاریس هستم و لحظه‌شماری می‌کنم. چیزهای زیادی از تماشای کشتی‌های حسن یزدانی یاد گرفتم، از جمله زیر کتف زدن‌های او. یزدانی و تیلور خیلی در اجرای فنون شباهت‌هایی زیادی به هم دارند. سیداکوف و یزدانی دو کشتی‌گیری بودند که خیلی من را تحت تاثیر قرار دادند و شیوه کشتی من را تغییر دادند. هواداران ایرانی هر روز به من پیام می‌دهند و بیشترین چیزی که برای من می‌نویسند این است؛ کینگ حسن!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha