۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85540665
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هدف قرار گرفتن یک نفتکش در دریای سرخ + فیلم

۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبر: 85540665
هدف قرار گرفتن یک نفتکش در دریای سرخ + فیلم

تهران- ایرنا- نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب تصاویر هدف قرار دادن یک نفتکش را که ممنوعیت ورود کشتی ها به بنادر سرزمین های اشغالی را نقض کرده بود، منتشر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ نیروهای مسلح یمن تصاویر عملیات هدف قرار گرفتن نفتکش «CHIOS Lion» در دریای سرخ با استفاده از یک فروند «شهپاد» را به نمایش گذاشت.

این ستاد اعلام کرد که کشتی یاد شده پس از اینکه ممنوعیت ورود کشتی ها به بنادر سرزمین های اشغالی را نادیده گرفت، در دریای سرخ هدف حمله قرار گرفت.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب از چند عملیات نیروهای مسلح یمن خبر داد و اعلام کرد: در عملیات نخست، کشتی «BENTLEY» در دریای سرخ با چند شهپاد، پهپاد و موشک بالستیک هدف قرار گرفت. در عملیات دوم نیز نفتکش «CHIOS Lion» در دریای سرخ با یک فروند شهپاد هدف قرار گرفت. عملیات سوم یک عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق بود که به گفته سریع در جریان آن کشتی «Olvia» در دریای مدیترانه با موفقیت هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر گفت: این کشتی‌ها به خاطر نقض قانون ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

سریع تأکید کرد که این سلسله عملیات در راستای حمایت از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اخیر رژیم اسرائیل علیه فلسطینی ها در منطقه «المواصی» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه انجام شد.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن نیز عصر امروز سه شنبه بر لزوم مشارکت همه امت اسلامی در نبرد با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد و گفت: عملیات ارتش یمن برای توقف تجاوزگری رژیم اسرائیل علیه نوار غزه با روندی تصاعدی ادامه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha