۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱:۱۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85540766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی گروهان‌های قدس: آزادی اسرا در راس اولویت‌های ما است

تهران- ایرنا- ابو حمزه سخنگوی گروهان‌های قدس در اظهاراتی با بیان اینکه آزادی اسرا در راس اولویت‌های ما است، تاکید کرد: توطئه و دسیسه دشمن در رفح راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، ابو حمزه گفت: جنگ تا هر زمان که ادامه داشته باشد ما همچنان بر این عهد خود که مرد جنگ هستیم، ایستاده‌ایم.

وی افزود: توطئه‌های دشمن در رفح، محله الشابوره، یبنا و تل السلطان که بمب‌های مقاومت تانک‌های متجاوزان را منهدم می‌کند، ضعیف است و راه به جایی نمی‌برد.

سخنگوی گروهان‌های قدس با بیان اینکه مقاومت در همه مناطق نوار غزه حضوری فعال دارد، اضافه کرد: دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در نوار غزه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

ابوحمزه در ادامه گفت: ما همچنین گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شجاعیه از فاصله صفر از پای درآوردیم و نفربرها و نیروهای جیره‌خوار دشمن را در هم شکستیم و آنها در برابر مبارزان استوار ما پا به فرار گذاشته یا کشته و مجروح شدند.

وی در ادامه با تاکید براینکه دشمن صهیونیستی به شکل بی‌سابقه‌ای حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌ها را نقض می‌کند، افزود: شکنجه و آزار و اذیت اسرای فلسطینی بیانگر وحشیگری و ظلم و جنایات سیستماتیک دشمن است.

سخنگوی گروهان‌های قدس همچنین با بیان اینکه آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های مقاومت است و اسرا به کوری چشم دشمن دیر یا زود آزاد خواهند شد، تاکید کرد ما به جنگ و مبارزه تا بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha