آمفی‌تئاتر دانشگاه حکیم سبزواری در هفته دولت افتتاح می‌شود +‌فیلم

سبزوار- ایرنا - سالن اجتماعات (آمفی تئاتر) هزار و ۱۰۰ نفره دانشگاه حکیم سبزواری، به عنوان یکی از طرح‌های محوری استان خراسان رضوی، در هفته دولت آماده افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا از دانشگاه حکیم سبزواری، رییس این دانشگاه روز چهارشنبه در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از روند اجرایی طرح مزبور روند تکمیل و پیشرفت ساخت این طرح بزرگ را مطلوب ارزیابی کرد.

محمدعلی زنگنه اسدی افزود: آمفی تئاتر هزار و ۱۰۰ نفره دانشگاه حکیم با اختصاص بودجه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان سبزوار و تخصیص بودجه تکمیلی از سوی استانداری خراسان رضوی در حال اتمام است.

وی اظهار کرد:‌ قرار است این کلان‌طرح شهرستان سبزوار قرار است به عنوان یکی از طرح های محوری استان خراسان رضوی با حضور مسوولان بلندپایه کشوری در هفته دولت به بهره برداری برسد.

در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از روند اجرایی سالن اجتماعات دانشگاه حکیم سبزواری، معاون امور عمرانی استاندار،‌ محبی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه سبزوار وی را همراهی می کردند.

بنابر اظهار قبلی مسوولان دانشگاه حکیم سبزواری، آمفی‌تئاتر این دانشگاه بنا بود در ۲ مرحله به اجرا درآید که برای مرحله نخست آن که شامل تکمیل مراحل عمرانی ساختمان بود ۲۰۰ میلیارد ریال منظور شده و برای مرحله دوم نیز که شامل تکمیل تجهیزات صوت و تصویر و نصب صندلی های سالن است، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر منظور شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی امروز در سفری به سبزوار از چندین طرح عمرانی دیگر این شهرستان از جمله طرح نهضت ملی مسکن‌ سبزوار، مرکز اورژانس و نیز مرحله توسعه ای بیمارستان شهیدان مبینی این شهرستان دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

یعقوبعلی نظری پس ازبازدید از این طرح ها در نشست جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های مرتبط و مدیران بانکی در فرمانداری سبزوار تشکیل شد برای رفع موانع مطرح شده، دستورهای مقتضی را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، طرح توسعه بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار در چهار طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۸۰۰ متر، با ۱۸ اتاق خصوصی زایمان (LDR) و اتاق‌های رادیولوژی، آزمایشگاه و درمانگاه در حال ساخت است که زمین این مرکز درمانی توسط خیران خریداری شده و پیشرفت فیزیکی این طرح به ۶۰ درصد رسیده است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha