هفته پرکار تراکتوری ها در نقل و انتقالات تابستانی/مهند علی و بیرانوند در تبریز

تبریز- ایرنا- در حالی که حدود ۲۰ روز از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم سپری می شود مسوولان باشگاه تراکتور برخلاف فصول گذشته که در دقایق پایانی وارد نقل و انتقالات می شدند، از همان روزهای آغازین برای جذب بازیکنان جدید به این موضوع ورود کرده اند و تاکنون با پنج بازیکن از جمله «مهند علی» عراقی و «بیرانوند» برای پوشیدن پیراهن این تیم به توافق نهایی رسیده اند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر از هفتم تا ۲۸ شهریور سالجاری برای جذب یا کنار گذاشتن بازیکنان مازاد در فصل نقل و انتقالات تابستانی فرصت دارند از این رو مدیران تیم های مدعی فصل قبل برای آنکه از رقیبان خود عقب نمانند به دنبال جذب بهترین های لیگ های داخلی و خارجی در تیم متبوعشان هستند و در واقع می توان گفت که در این مقوله میدان را برای رقیب خالی نمی گذارند.

مسئولان باشگاه تراکتور و در راس آنها مالک این باشگاه پس از آنکه تیمش در فصل بیست و سوم و پس از فراز و نشیب های بسیار، به رده ای بهتر از چهارمی نرسید و البته موفق به کسب سهمیه آسیایی و حضور در لیگ قهرمانان شد در این فصل عزم خود را جزم کرده اند تا با بستن تیمی قدرتمند، به وعده ای که به هواداران پرشور تراکتور داده و سال ها از برآوردکردن آن عاجز مانده اند جامه عمل بپوشانند و جام قهرمانی را برای نخستین بار به تبریز بیاورند.

جذب چند بازیکن تاثیرگذار تیم پرسپولیس قهرمان فصل قبل و چند بازیکن مطرح تیم های دیگر و تلاش برای جذب بازیکنان جدید دیگر نشان از آن دارد که مالک تیم سر کیسه را شل تر از همیشه کرده و نمی خواهد به خاطر اختلاف قیمت، بازیکنان تاثیرگذار را از دست بدهد.

هفته پرکار تراکتوری ها در نقل و انتقالات تابستانی/مهند مهدی و بیرانوند در تبریز

آخرین بازیکنی که چند ساعت پیش پیوستنش به تراکتور قطعی شد «مهند علی» بازیکن تیم ملی عراق بود که با حضور در دفتر باشگاه تراکتور در تبریز قراردادش را نهایی کرد.

این مهاجم ۲۴ سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های الشرطه و الکهربا در لیگ عراق، الدحیل و السیلیه در لیگ قطر، پورتیموننزه در لیگ پرتغال و آریس سالونیک در لیگ یونان را در کارنامه دارد.

وی در ۴۸ بازی ملی ۲۰ گل زده از خود برجای گذاشته است.

تاکنون مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فرد و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، پوریا پورعلی از ملوان و مهند علی عراقی از آریس سالونیک یونان قراردادشان با تراکتور نهایی شده و این پنج بازیکن در فصل پیش رو و زیر نظر دراگان اسکوچیچ کروات برای تراکتور توپ خواهند زد.

معرفی دستیار اسکوچیچ 

«آنتونیو روکاوینا» نیز به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ به کادر فنی تراکتور اضافه شد.

این مربی ۳۹ ساله اهل کرواسی، سابقه فعالیت در تیم‌های الجزیره، دیبا الفجیره و الوحده در امارات و رییکا در کرواسی را دارد.

«امیلیو آلوارز» مربی دروازه‌بانان تراکتور

«امیلیو آلوارز» به عنوان مربی دروازه‌بانان در تراکتور ماندگار شد.

با تصمیم دراگان اسکوچیچ، امیلیو آلوارز مربی اسپانیایی که سابقه فعالیت در باشگاه‌های بزرگی همچون منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید را هم دارد، فصل آینده نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان در تراکتور حضور خواهد داشت.

هفته پرکار تراکتوری ها در نقل و انتقالات تابستانی/مهند مهدی و بیرانوند در تبریز

دراگان اسکوچیچ اوایل این هفته وارد تبریز شد و پس از ورود به این شهر اعلام کرد که تمرینات آمادگی برای حضور در لیگ بیست و چهارم از امروز چهارشنبه آغاز می شود و به طور رسمی از بازیکنان جدید و بازیکنانی که با تراکتور قرارداد دارند و هنوز در اختیار تیم هستند دعوت کرد تا در این تمرینات حاضر شوند.

شب گذشته و امروز صبح خریدهای جدید تراکتور و سه بازیکن فصل قبل تراکتور شامل شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی و امیرحسین حسین زاده با استقبال جمعی از هواداران وارد تبریز شدند و از امروز تمرینات این تیم زیر نظر سرمربی جدید در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز می شود.

بازیکنان جدا شده از باشگاه تراکتور 

همانطور که عنوان شد تراکتور در این بازه زمانی تعریف شده برای نقل و انتقالات، بازیکنان مازاد را نیز با نظر اسکوچیچ کنار خواهد گذاشت و تاکنون امیرارسلان مطهری، عارف رستمی، مهدی عبدی، میلوش دلتیچ، صفا هادی، گوستاوو واگنین و سیامک نعمتی از تیم به طور قطعی جدا شده اند و احتمال جدایی چند بازیکن دیگر نیز از این تیم در روزهای پیش رو وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha