لرستان سهم مناسبی از مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: سهم مناسبی از محل مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌کنیم و پیگیری آن توسط نمایندگان برای بودجه سال آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه موظف هستند ظرف یک هفته آینده اطلاعات مورد نیاز، برنامه های سال آینده و مطالبات کشوری و وزارتی خود را در اختیار نمایندگان مردم در مجلس قرار دهند.

وی افزود: جلسه کارشناسی در مورد بودجه و اعتبارات استان به تفکیک ردیف های مورد انتظار نیز با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس برای جذب اعتبارات به استان نقش مهمی دارند و با کمک و همراهی نمایندگان می توانیم سهم بیشتری از منابع را برای بودجه سال آینده استان جذب کنیم.

شفقت روند دریافت مالیات و مالیات پژوهشی را دیگر عناوین مطرح شده در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت برشمرد و تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد مالیات پژوهشی حذف شود.

وی یادآور شد: تدوین برنامه ای برای ایجاد هماهنگی های لازم بین مجریان مالیاتی و مودیان مالیاتی نیز انجام خواهد شد ، ضمن اینکه لرستان جزو استان های با کمترین پرونده برای مودیان مالیاتی از طرف اداره کل امور مالیاتی است که جای تقدیر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha