۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85541460
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تماس تلفنی بن‌سلمان با پزشکیان

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85541460
تماس تلفنی بن‌سلمان با پزشکیان

تهران- ایرنا- ولیعهد عربستان در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را تبریک گفت و دو طرف بر توسعه همکاری‌های تهران - ریاض تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) گزارش داد که «محمد بن‌سلمان» در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران، پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته است.

در جریان این گفت‌وگو ولیعهد عربستان از تقویت روابط تهران - ریاض در بخش‌های مختلف ابراز خرسندی و بر لزوم تقویت هرچه‌بیشتر این روابط تأکید کرد.

رئیس‌جمهور منتخب ایران نیز در پاسخ به این تماس تلفنی مراتب تشکر و قدردانی خود را از ولیعهد عربستان ابراز داشت.

براساس این گزارش، دو طرف همچنین پیشرفت در سطح روابط دوجانبه میان ایران و عربستان در سطوح مختلف را مورد تأکید قرار دادند.

ولیعهد عربستان سعودی پیشتر نیز در پیامی به پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و در این پیام برای رئیس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرده بود.

ولیعهد عربستان سعودی در این پیام تاکید کرده بود که ریاض خواهان گسترش و تعمیق روابط میان دو کشور و ملت است؛ روابطی که در راستای خدمت به منافع مشترک است.

دکتر مسعود پزشکیان روز پانزدهم تیرماه و در دور دوم انتخابات با کسب بیش از ۱۶ میلیون رای به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha