۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبر: 85541554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی یزد: فروش امتیاز مسکن ملی تخلف است

یزد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن تخلف است و طبق مقررات با متخلفان برخورد لازم در استان انجام می گیرد.

به گزارش ایرنا، " احسان خواجه رضایی " روز چهارشنبه در شورای مسکن یزد افزود: همه افراد طرح باید طبق مقررات رسالت خود را انجام دهند و همه تابع تابع مقررات در طرح ملی مسکن در مناطق مختلف استان باشند که جای قدردانی است.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت بازار اجاره بها و اقدامات نظارتی و کنترلی آن ارائه و ضمن بر شمردن برخی از مشکلات طرح‌های نهضت ملی مسکن بیان کرد: سقف افزایش اجاره بهای مسکن در استان یزد ۲۵ درصد تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به طرح مسکن فرهنگیان عنوان کرد: مقرر شد سازمان همیاری شهرداری ها، نماینده فرهنگیان و پیمانکار طرح برای زمان اتمام آن جلسه‌ای مشترک داشته باشند و در خصوص زمان تحویل طرح تصمیم گیری شود.

خواجه رضایی در خصوص ساماندهی بازار اجاره بهای و بنگاه املاک گفت: سقف افزایش اجاره بها توسط شورای عالی مسکن برای استان یزد ۲۵ درصد تعیین شده است و اگر خلاف این اتفاق بیفتد، افراد می‌توانند به سازمان تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

وی با اشاره به منع خرید و فروش امتیازهای طرح نهضت ملی مسکن یادآور شد: اگر خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن اتفاق بیفتد، برخوردهای قانونی با افراد متخلف صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با اشاره به ثبت‌نام ۱۴۷ هزار و ۴۰۶ درخواست مسکن نهضت ملی در این استان، از تایید نهایی ۶۰ هزار و ۲۹۱ متقاضی خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۲۲ هزار و ۹۵ واحد در حال آماده سازی است.

خواجه رضایی گفت: وضعیت ساخت مسکن در استان از نظر سرعت و سبک شهرسازی به ویژه با ویلایی سازی در شهرک ۳۷۷ هکتاری، بی سابقه و بی نظیر است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha