۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85541582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهدی رجب‌زاده سرمربی پارس جنوبی جم شد

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85541582
مهدی رجب‌زاده سرمربی پارس جنوبی جم شد

بوشهر-ایرنا- کاپیتان سابق ذوب آهن و سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با عقد قراردادی یک ساله هدایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم را عهده‌دار شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، رجب زاده که چند روز اخیر برای مذاکره با مسئولان پارس جنوبی وارد عسلویه شده بود بعد از نشست اولیه با مسئولان باشگاه و مطرح شدن پیشنهادهای طرفین، سرانجام با حضور در جم به طور رسمی قرارداد همکاری خودرا به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم را امضا کرد.

کاپیتان سابق ذوب آهن توانست با تیم شیرازی در فصل گذشته با ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد و به دلیل بازی رو در رو مقابل چادرملو اردکان، موفق به صعود به لیگ برتر نشد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته با ۴۳ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

مهدی رجب‌زاده -متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۷ کازرون -کاپیتان پیشین فجر سپاسی شیراز، ذوب آهن، مس کرمان و ملی پوش سابق تیم ملی ایران می باشد.

رجب‌زاده فوتبال باشگاهی را با فجر سپاسی شیراز شروع کرد او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ عضو، تیم بزرگسالان فجر سپاسی بود و سپس در سال ۱۳۸۲ به ذوب‌آهن اصفهان پیوست، و با پوشیدن پیراهن شماره ۳۰ از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم شد.

مهاجم و اسطوره شیرازی باشگاه ذوب اهن اصفهان در خرداد ۱۳۹۷ از فوتبال خداحافظی کرد و پیراهن شماره ۳۰ او برای همیشه در باشگاه ذوب‌آهن بایگانی شد تا به تنها بازیکنی در تاریخ باشگاه تبدیل شود که پیراهنش بایگانی می‌شود.

این مهاجم با زدن ۹۳ گل با پیراهن تیم ذوب‌آهن بهترین گلزن ادوار این باشگاه در لیگ برتر است و همچنین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر می‌باشد.

وی با پیراهن تیم‌های فجر سپاسی شیراز، ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در لیگ برتر ۱۱۶ گل به ثمر ر سانده این تعداد گل نام وی را بعد از غلامرضا عنایتی، به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ این مسابقات مطزرح کرده است.

مهدی رجب‌زاده با ۱۶ بازی ملی ۴ گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده‌است.

وی به عنوان مربی در فصل هجدهم لیگ برتر در کادر فنی تیم ذوب آهن، نمازی را یاری کرد.

بیشتر بخوانید

تیم فوتبال پارس جنوبی جم برابر فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد

شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک مساوی شدند + فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha