مدیرعامل باشگاه فجر شیراز: ترکیب تیم را برای صعود به لیگ برتر می بندیم 

شیراز-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه در فصل جدید مسابقات تیم را برای قهرمانی در دسته یک  و صعود به لیگ برتر می بندیم گفت : با ۶ بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می کردند در حال مذاکره هستیم  با دو نفر از انها به توافق دست یافتیم.

حسن کریمی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : با تاکید سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر و رییس هیات مدیره باشگاه ، تیمی قوی روانه مسابقات خواهیم کرد تا دل هواداران شاد شود.
وی اضافه کرد : قراداد همه بازیکنان ۲ ساله خواهد بود و از بازیکنان فصل گذشته هم چند بازیکن مد نظر سر مربی تیم هستند که آنها را حفظ خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فجر بیان کرد: کادر فنی باشگاه نسبت به لیگ گذشته کلا تغییر کرده و با نظر پیروز قربانی سر مربی تیم و بازیکن اسبق استقلال تهران مشخص خواهد شد که در بین انها سه مربی از استان فارس هستند.
کریمی ادامه داد: علی نبی زاده هافبک سابق تیم فجرشهید سپاسی که فصل گذشته در تیم نفت و گاز گچساران بازی می کرد با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت.
وی بیان کرد : همچنین ساسان جعفری کیا مدافع فصل گذشته نفت و گاز گچساران و رضا امانی نژاد هافبک فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان هم دیگر بازیکنانی هستند که با باشگاه قرار داد بسته اند و سعید زارع کاپیتان تیم برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.
مدیرعامل باشگاه فجر از مسئولان استان به ویژه دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار ورزش دوست فارس خواست به تیم کمک کنند..

به گزارش ایرنا تمرینات تیم فجر برای حضور در لیگ دسته یک از روز شنبه ۳۰ تیرماه در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز خواهد شد.
فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha