سرپرست اداره کل راه و شهرسازی: ایرنا آذربایجان‌غربی در مسیر جهاد تبیین پیشتاز است

ارومیه- ایرنا- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در مسیر جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای نظام اسلامی به آحاد جامعه در استان پیشتاز است.

به گزارش ایرنا، رسول عطایی روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی افزود: تبیین دقیق و شفاف اخبار و دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه دستاوردهای ملموس برای شهروندان یکی از اقدامات مهم در راستای امید آفرینی است.

وی اضافه کرد: تلاش مستمر خبرگزاری جمهوری اسلامی در تبیین فعالیت ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم موجب شده تا این اقدامات به خوبی در بین مردم اطلاع رسانی شود البته کار بیشتر در این خصوص ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ پروژه در بخش راه و شهرسازی استان در دست اجراست، اظهار کرد: به رغم بدهی ۲ هزار میلیارد ریالی به پیمانکاران هیچ پروژه راکدی در استان وجود ندارد .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در صورت تخصیص اعتبارات به میزان ۵۰ درصد قادر به اتمام بسیاری از طرح های استانی هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بدون مطالعه های کارشناسی و دقیق پروژه ای اجرایی نمی شود، اضافه کرد: شتابزدگی در احداث بناها در استان موجب می شود تا در آینده دچار مشکلاتی بسیاری شویم.

عطایی با اشاره به اینکه در قالب طرح باز آفرینی سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی به استان تخصیص یافت، افزود: اعطای مشوق ها توسط راه و شهرسازی باعث شده تا شاهد تحولات خوبی در بافت فرسوده شهری و نوسازی واحد ها باشیم .

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با تاکید بر تلاش این خبرگزاری در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین گفت: از دیگر اقدامات این رسانه، تبیین اقدامات رییس جمهور شهید بوده که به خوبی اجرایی شده است.

صابر چهرقانی همچنین بر تبیین فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی به‌ویژه در حوزه مسیر زوار اربعین و تسهیلات ایجاد شده در این خصوص تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha