۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85541666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ائمه جمعه نقش اساسی در حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند

خرم آباد -ایرنا -مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ائمه جمعه نقش اساسی در حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد مقیمی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه دلفان افزود: مصلاهای نماز جمعه، از مهمترین پایگاه‌های مردمی و فرهنگی هستند و می‌توان از حضور ائمه جمعه به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها به عنوان یک فرصت و ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی کشور بهره برد.

مقیمی با تشریح طرح‌های مختلف قرارگاه محرومیت‌زدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها می‌توانند محور طرح‌هایی باشند که از سوی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ارائه می‌شوند.

امام جمعه شهرستان دلفان نیز در این دیدار از این شهرستان به عنوان مهد مراجع و عالمان بزرگ یاد کرد و بر ضرورت معرفی مشاهیر مذهبی این منطقه در سطح ملی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی افزود: شهرستان دلفان از لحاظ زیرساخت های فرهنگی به سبب کم توجهی های گذشته رنج می برد که برای جبران آن نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی معظمی گودرزی. به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه، نازاربگ مرادی پیشکسوت عرصه موسیقی (سرنا) و یوسف رضا مرادیان درعرصه نمایش تحلیل کرد.

مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از موسسه قرآنی بیت‌الزهرا (س) شهرستان دلفان بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha