۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 5426
کد خبر: 85541823
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: با واردات خودروهای خارجی مردم می توانند خودروی با کیفیت و ارزان سوار شوند 

تهران- ایرنا-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:واردات خودروی خارجی باعث می‌شود تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت و ارزان قیمت را استفاده کنند.

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به ابلاغ آیین نامه واردات خودرو خارجی با عمر ۵ سال افزود: این مسئله کمک می‌کند تا قیمت خودرو در بازار متعادل شود و ما شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودروی خارجی با مدل ۲۰۱۹ به بعد باعث می‌شود تا خودروسازان ما هم به فکر افزایش کیفیت خودروهای خود بیفتند و به طور کل خودروهای تولید شده با کیفیت بهتری به بازار عرضه شود یک فضای رقابتی در بازار شکل بگیرد.

وی افزود: این حق ملت ما است که خودروی با کیفیت و ارزان قیمت سوار شوند و واردات خودروی خارجی با عمر ۵ سال مک می‌کند تا مردم ما بتوانند خودرویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در خودروهای تولید شده داخل ایمنی پایین آنها و افزایش تصادفات در این سوانح است که در سایه واردات خودروی خارجی تولید کنندگان داخل نیز برای رفع نواقص خودروهایشان در این بخش تلاش خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha