۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85542044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت والیبال زنجان در گرو سرمایه گذاری بخش خصوصی است

زنجان - ایرنا- دبیر هیات والیبال استان زنجان گفت: بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در استان فعالیت می‌کنند و موفقیت آنها در گرو سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

کامران لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به حضور پرشور علاقه‌مندان به ویژه جوانان زنجانی در رشته والیبال اشاره کرد و افزود: آمارهای غیر رسمی نیز نشان می دهد بیش از ۱۰ هزار نفر در این رشته فعال هستند.

وی با بیان اینکه تیم های باشگاهی استان به مسابقات مختلف کشوری اعزام می شوند، اضافه کرد: طی هفته های گذشته ۲ تیم پسران زنجانی در رده های سنی زیر ۱۸ و ۲۰ سال به مسابقات باشگاهی استان های کردستان و مازندران اعزام شدند اما نتوانستند به مرحله بالاتر صعود کنند.

لطفی با بیان اینکه به تازگی سه تیم باشگاهی دختران زیر ۱۸ سال نیز از شهرهای زنجان و ابهر به استان های آذربایجان شرقی، مازندران و سمنان اعزام شدند، افزود: امیدواریم حداقل یک تیم باشگاهی استان بتوانند نتایج خوبی را کسب کند.

وی گفت: با رایزنی انجام گرفته سهمیه باشگاه های والیبال زنجان برای حضور در رقابت های کشوری افزایش یافته و از چهار تیم، به هشت تیم رسیده است.

لطفی افزود: طبق برنامه ریزی ها امسال ۲۰۰ ورزشکار اعم از بازیکن و داور در قالب هشت تیم باشگاهی به رقابت های کشوری اعزام می شوند که در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رقابت های والیبال باشگاهها ۲ سال است که برگزار می شود، گفت: هرچند نتیجه حضور تیم های استان در این رقابت ها دلخواه و مطلوب نیست اما با گذشت زمان می توان نتایج بهتری را مشاهده کرد.

دبیر هیات والیبال استان زنجان با تاکید بر اینکه هزینه اعزام تیم های باشگاهی به این رقابت ها بسیار بالاست، افزود: همراهی و همکاری بخش صنعت استان با باشگاه داران می تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: هزینه کرد در حوزه ورزش هدر رفت سرمایه نیست بلکه به سلامتی جامعه و از همه مهمتر کاهش آسیب های اجتماعی منتهی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha