خروج ۱۵ روستای بخش لوداب بویراحمد از بن بست ارتباطی

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: پروژه بهسازی راه روستایی گلال به آبچنداران در بخش لوداب این شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۴۶ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری استان در حال تکمیل و آماده بهره برداری است که با اجرای کامل آن بالای ۱۵ روستای این منطقه از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرام مهدوی مطلق روز چهارشنبه در بازید از این پروژه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طول کل پروژه سه هزار و ۵۰۰ متر با حجم خاکبرداری چهار هزار متر مکعب است.

وی افزود: در این پروژه سه و نیم کیلومتری سه پل لوله ای دهنه یک متری اجرا شده است.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: راه روستایی آبچندار گلال به طول سه و نیم کیلومتر از پروژه های سفر اول شهید جمهور به استان بوده است و توجه به مناطق محروم از اولویت‌های اصلی شهید جمهور بود.

مهدوی مطلق تاکید کرد: این راه مسیر یکی از روستاهای بزرگ بخش لوداب است که این روستا را به دهستان چین و بخش لوداب و یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت متصل می کند.

وی ادامه داد: گلال و آبچنداران مناطق منطقه محروم هستند و با تکمیل این جاده حدود ۱۵ پاره روستا به آن دسترسی دارند.

خروج ۱۵ روستای بخش لوداب بویراحمد از بن بست ارتباطی

به گزارش ایرنا، منطقه لوداب یکی از مستعدترین مناطق استان به لحاظ توسعه بخش گردشگری، کشاورزی و باغداری و سایر شاخص‌های توسعه‌ای است که سال ها در بن بست ارتباطی بوده است.

عمق محرومیت‌ها در مناطق مختلف استان به خصوص لوداب از گذشته‌ها به گونه‌ای بوده که با همه کارهای انجام شده باز هم جای کار و خدمت بیشتر وجود دارد.

بخش لوداب با ۱۲۸ روستا و ۱۳ هزار نفر جمعیت از مناطق کوهستانی سخت گذر و کمتر توسعه یافته استان کهگیلویه و بویر احمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha