۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85542124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران جوان از پیشکسوتان الگو بگیرند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: نسل جوان ورزشکار امروزی باید از تجربه گرانبهای پیشکسوتان در مسیر موفقیت الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز پنجشنبه در عیادت از "احمد امیرگان" پیشکسوت وزنه برداری و پدر شهید امیرامیرگان اظهار کرد: پیشکسوتان گنجینه‌های طلایی ورزش همدان هستند و جایگاه والایی نزد ورزشکاران و مسوولان ورزشی دارند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های فراموش نشدنی رشته‌های ورزشی هستند که باید به جایگاه و شان آن‌ها ارزش نهاد.

حقیقی با تاکید بر جایگاه و مقام والای پیشکسوتان وزنه برداری، برای احمد امیرگان آرزوی بهبودی کامل کرد و اظهار داشت: احمد امیرگان از افراد بنام در ورزش همدان است که حق بزرگی بر گردن ورزش این استان دارد.

وی ادامه داد: نهادینه کردن سنت پسندیده دلجویی و عیادت از پیشکسوتان با توجه به جایگاه والای آنان از مهم‌ترین وظایف مدیران است.

رئیس هیات وزنه برداری همدان نیز در این دیدار گفت: پیشکسوتان جایگاه ارزنده نزد هیات وزنه برداری دارند و به تناوب نسبت به تکریم آنان اقدام می‌کنیم.

امیرحسین حسنی افزود: امیرگان یکی از پیشکسوتان ارزنده ورزش کشور به شمار می‌رود و سال‌ها برای توسعه و تعالی ورزش وزنه برداری استان همدان تلاش کرد.

وی اضافه کرد: وزنه‌برداری یکی از رشته‌های پرمدال جهان به شمار می‌رود و اکنون در استان همدان در حال رشد است و پیشکسوتان کمک شایانی به این ورزش دارند.

احمد امیرگان که سابقه مدیریت ورزش پایگاه نوژه همدان و دبیری هیات وزنه برداری استان همدان را دارد، از ماه‌ها قبل به علت بیماری بستری است که خوشبختانه به گفته اطرافیانش وضعیت فعلی وی مساعد است.

احمد امیرگان پدر شهید امیر امیرگان است که در رشته ورزشی جودو فعالیت داشت و در سن ۱۶ سالگی در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha