۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85542628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت گناباد: باید هنجارهای رفاقتی جایگزین رفتارهای رقابتی انتخابات شود

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور باید هنجارهای رفاقتی جایگزین رفتارهای رقابتی در انتخابات شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: برخی رفتارهای رقابتی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اقتضای شرایط ایجاد شده بود و نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشت ولی با برگزاری این انتخابات زمان آن رفتارها گذشته و باید هنجارهای رفاقتی جای خود را به رفتارهای رقابتی بدهد.

وی تصریح کرد: تحلیل شرایط و استمرار رفتارهای رقابتی نه تنها سودی برای کشور ندارد بلکه ضرر و زیان زیادی هم به دنبال دارد و باید از آنها پرهیز کرد و با وحدت و همدلی از ظرفیتهای موجود برای توسعه و پیشرفت کشور بهره گرفت.

امام جمعه موقت گناباد گفت: برای تبدیل رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود عمل کردند و به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند و امروز مسعود پزشکیان رییس جمهور همه ملت ایران است و نباید دیگر صحبتی از ۱۷ میلیون و یا ۱۴ میلیون رای به میان بیاید.

مدنی با اشاره به این که دکتر پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی خود بر مشارکت همه سلایق سیاسی کشور بر اساس تعهد و تخصص در مدیریت بخشهای مختلف تاکید داشت افزود: امروز چشم همه دلسوزان به وعده های رییس جمهور منتخب است.

وی اظهار کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان برای نا امید کردن مردم برای حضور در انتخابات ولی مردم با مشارکت گسترده در انتخابات ترفندهای معاندان و استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha