۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85542692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

در آستانه افتتاحیه المپیک پاریس، رودخانه سن مسدود شد

تهران- ایرنا- اطراف رودخانه سن، محل برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز این مراسم، به دلیل اقدامات ضد تروریستی، مسدود شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های المپیک پاریس در حالی از ۵ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی آغاز می‌شود که اقدامات امنیتی پلیس فرانسه برای محافظت از شرکت‌کنندگان و تماشاگران شدت گرفته است.

مراسم افتتاحیه روز ۵ مرداد در رودخانه سن برگزار خواهد شود و در این راستا پلیس فرانسه از دیروز، اقدامات سخت امنیتی را در اطراف رودخانه سن لحاظ کرده است.

به گزارش AP، دور تا دور اطراف رودخانه سن که قرار است مراسم افتتاحیه در آن برگزار شود، با گیت‌های فلزی در راستای اقدامات ضد تروریسم بسته شده است و وارد شدن به این منطقه احتیاج به مجوز خاص دارد. مسدود کردن این منطقه از اوایل صبح پنجشنبه اجرا شد و تا پایان مراسم افتتاحیه ادامه خواهد داشت.

در آستانه افتتاحیه المپیک پاریس، رودخانه سن مسدود شد

فرانسه تصمیم گرفته افتتاحیه بازی‌های المپیک را به جای برگزاری در یک استادیوم مانند شهرهای میزبان قبلی، در رودخانه برگزار کند. بیشتر تدابیر امنیتی اطراف رودخانه سن پس از برگزاری مراسم افتتاحیه برداشته خواهد شد.

پاریس در سال‌های اخیر بارها متحمل حملات مرگبار افراط‎ گرایان شده است که اوج آن در سال ۲۰۱۵ بود. با توجه به این حملات تروریستی، بیش از ۴۵ هزار پلیس و همچنین ۱۰ هزار سرباز، وظیه برقراری امنیت مسابقات را برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha