۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85542750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المپیک پاریس، میزبان گروه دوم کاروان ورزشی ایران شد+ فیلم

تهران- ایرنا- گروه دوم کاروان ورزشی ایران با استقبال سفیر ایران در فرانسه و برای شرکت در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی وارد پاریس شد.

به گزارش ایرنا، گروه دوم‌ کادر سرپرستی، پزشکی، مربیان و ملی‌پوشان تیم‌های ملی تیراندازی, تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، ژیمناستیک و قایقرانی که صبح امروز (جمعه، ۲۹ تیر) جهت حضور در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ عازم فرانسه شده بود، لحظاتی پیش با استقبال محمد امین‌نژاد سفیر ایران در فرانسه و دیگر مسئولان کنسولگری وارد پاریس شدند.

پس از نخستین گروه کادر سرپرستی و تیم ملی شمشیر بازی که سه شنبه گذشته (۲۶ تیر) وارد پاریس شده بود، این دومین گروه کاروان ورزشی کشورمان است که بعد از ظهر امروز وارد محل برگزاری بازی‌های المپیک شد.

نخستین گروه کادر سرپرستی و تیم ملی شمشیربازی کشور سه شنبه گذشته عازم پاریس شد تا کادر سرپرستی، ثبت نام نهایی کاروان اعزامی را طی جلسه ای با مسئولان کمیته برگزاری بازی‌ها انجام دهد و هماهنگی‌های لازم جهت حمل و نقل، دهکده بازی‌ها، محل تمرینات و تشریفات موجود انجام شود و دغدغه‌ای برای کاروان ورزشی کشور در این آوردگاه مهم وجود نداشته باشند.

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۵ مرداد تا ۲۱ این ماه ادامه دارد و کاروان ایران متشکل از ۴۰ ورزشکار از ۱۳ رشته ورزشی، راهی سی و سومین دوره بازی‌های المپیک می‌شود. مراسم افتتاحیه این بازی‌ها جمعه ۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha