۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85542946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه خیرساز بخش دیالیز بیمارستان دیواندره ۳۵ درصد پیشرفت دارد

سنندج- ایرنا- مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: پروژه خیرساز بخش دیالیز واقع در محوطه بیمارستان امام‌خمینی (ره) دیواندره هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش ایرنا، بهرام کندایی روز شنبه در بازدید از این طرح اظهار کرد: پروژه خیر ساز بخش دیالیز دیواندره یکی از مهمترین پروژه های حوزه سلامت این شهرستان است که به همت خیر دیواندره ای در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰۰ متر مربع در حال احداث است.

وی افزود: در این بخش قابلیت استقرار و بهره برداری از هشت تخت دیالیز وجود دارد که بعد از پایان عملیات اجرایی احداث بنا توسط خیر، با تخصیص اعتبار ویژه توسط دانشگاه علوم پزشکی به دستگاههای پیشرفته و به روز مجهز شده و خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه تا کنون حدود ۳۵ درصد با هزینه ای بیش از ۱۵ میلیارد ریال است.

کندایی اضافه کرد: پروژه های خیرساز حوزه سلامت دیواندره یکی از افتخارات شهرستان و نشانه ای از درک والا و فرهنگ ستودنی منطقه است.

وی از شهروندان دعوت کرد با مشارکت هرچه بیشتر در اجرای پروژه های خیرساز، مسیر را برای بهره‌مندی بیش از پیش افراد نیازمند خدمات حوزه سلامت هموار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha