گاز شهرستان‌های غرب کرمانشاه امروز قطع و یا با افت فشار مواجه می‌شود

قصرشرین- ایرنا- سرپرست اداره گاز قصرشیرین اعلام کرد که جریان گاز شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه از ساعت ۱۸ امروز شنبه ۳۰ تیرماه به مدت ۲۴ ساعت قطع و یا با افت فشار مواجه می‌شود.

جبار شمسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعمیر خط تغذیه ۱۶ اینچ شهرستان گیلانغرب امروز شنبه ۳۰ تیرماه گاز مشترکان خانگی شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه از ساعت ۱۸ به ناچار با افت فشار مواجه خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین گاز جایگاه های سی ان جی و کارگاه ها و مراکز پرمصرف شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز از عصر امروز به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

سرپرست اداره گاز قصرشیرین ضمن عذرخواهی، از مردم درخواست کرد در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حدود ۵۰ هزار مشترک گاز دارد.

ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان کرمانشاه ۹۹.۹۱ درصد است که با پوشش گازرسانی کامل شهرهای استان تا پیش از پایان امسال این آمار به ۱۰۰ درصد رسیده و همه شهرهای استان عنوان شهر سبز در مصرف انرژی معرفی خواهند شد.

ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان نیز هم اکنون به ۹۰ درصد رسیده است که این ضریب از بسیاری از استان های دیگر کشور بالاتر است.

در استان کرمانشاه در مجموع ۲ هزار و ۵۶۲ روستا وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۸ روستا براساس مصوبه شورای اقتصاد قابلیت گازرسانی دارند که شرکت گاز توانسته است از این تعداد روستای واجد شرایط، ۲ هزار و ۲۱ روستا را گازدار کند و هم اکنون ساکنان آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha